Håndbok for kollektivreiser i Innlandet Innhold og søk Søkeord Søk Vis innholdsfortegnelse 1 Grunnlag og virkeområde 2 Sjåførens betjening av kunder 3 Kunden 4 Kundegrupper 5 Billettyper 6 Overgangsbestemmelser ved bussbytte 7 Innlandskortet - Kjøp og påfylling 8 Kundehenvendelser 9 Refusjon 10 Billettkontroll og reklamasjon 11 Prisregulativ 12 Legitimasjoner 13 Håndbagasje 14 Pakkegods og personlig reisegods 15 Hittegods 16 Klager og ansvar 17 Reisegaranti Til dokumentforside Last ned som PDF Forrige kapittel Neste kapittel 15 Hittegods Alle glemte saker i bussen skal sjåføren snarest mulig levere til transportør eller til nærmeste skysstasjon (Lillehammer og Gjøvik). Uidentifisert bagasje kan settes av omgående. Innkommet hittegods oppbevares i 1 måned. Dersom gjenglemte gjenstander i løpet av denne tiden ikke blir etterspurt, blir de kastet eller gitt bort. Verdisaker (eks. lommebok, mobil o.l.) skal registreres og overleveres politi eller lensmannskontor snarest. Forrige kapittel Neste kapittel