Ting som er mistet eller gjenglemt på bussen blir tatt vare på av busselskapet.
- Sjåføren skal snarest mulig levere alle etterlatte saker i bussen til busselskapet eller nærmeste skysstasjon (i tidligere Oppland).
- Hittegods oppbevares i 1 måned. Dersom gjenglemte gjenstander ikke blir etterspurt i løpet av denne tiden, blir de kastet eller gitt bort.
- Verdisaker blir registrert og overlevert til nærmeste politi- eller lensmannskontor.
- Når du etterlyser hittegods er det viktig at du opplyser om hvilken rute og avgang du har kjørt med.
Ta kontakt direkte med busselskapet eller med kundesenteret.
Innlandstrafikk kundesenter
Ring kundesenteret tlf: 02040
E-post
Send e-post til kundesenteret
Åpningstider
- Mandag–fredag kl. 07:00–20:00
- Lørdag kl. 09:00–16:00
- Søndag kl. 10:00–17:00
Sist endret 13.02.2023 12.51