Ting som er mistet eller gjenglemt på bussen blir tatt vare på av busselskapet.
- Sjåføren skal snarest mulig levere alle etterlatte saker i bussen til busselskapet eller nærmeste skysstasjon (i tidligere Oppland).
- Hittegods oppbevares i 1 måned. Dersom gjenglemte gjenstander ikke blir etterspurt i løpet av denne tiden, blir de kastet eller gitt bort.
- Verdisaker blir registrert og overlevert til nærmeste politi- eller lensmannskontor.
- Når du etterlyser hittegods er det viktig at du opplyser om hvilken rute og avgang du har kjørt med.
Ta kontakt direkte med busselskapet eller med kundesenteret.
Innlandstrafikk kundesenter
Telefon: 02040
E-post
Send en e-post til kundesenteret
Åpningstider
- Mandag–fredag kl. 07:00–21:00
- Lørdag kl. 09:00–17:00
- Søndag kl. 10:00–18:00
Sist endret11.12.2020 12.14