Har du en periodebillett i Entur-app, i Innlandstrafikk-app eller på Innlandskortet som du ønsker å få refundert?
Send en henvendelse på e-post:
Send e-post
Husk å oppgi telefonnummer som appen er registrert på, reisekortnummer, eller referansenummer på bestillingen. Du betaler 100 kroner i gebyr per billettrefusjon.
Hva refunderes?
- 7-dagersbillett: Du får tilbakebetalt antall døgn som gjenstår i perioden.
- 30-dagersbillett: Du får tilbakebetalt antall døgn som gjenstår i perioden.
- 365-dagersbillett: Du får tilbakebetalt antall døgn som gjenstår i perioden.
- Reisepenger: Du får tilbakebetalt det beløpet som gjenstår i kortet. Beløpet må være satt inn i løpet av de tre siste årene.
Refunderes ikke
- Enkeltbillett: Refunderes ikke
- 24-timersbillett: Refunderes ikke
Når kan du få refundert billetten din?
- Du skal ikke reise med oss lenger. Hvis du for eksempel flytter, blir sykemeldt, endrer reisemønster eller har annen grunn til å søke om refusjon.
- Du har ubrukte eller ikke-aktiverte billetter. Disse refunderes i inntil ett år fra kjøpsdatoen. Etter dette er billettene ugyldige, og kan verken refunderes eller aktiveres.
- Reisepenger. Refunderes i inntil tre år etter at de er fylt på reisekortet.
Refusjonsbeløpet regnes fra den dagen vi mottar forespørselen om refusjon fra deg. Billetten blir ugyldig/kansellert.
Vi refunderer ikke selve Innlandskortet, kun billettene.
Husk at du må betale 100 kroner i administrasjonsgebyr. Dersom det innestående beløpet er mindre enn 100 kroner, vil du ikke få refusjon.
Vi tar ikke gebyr når du kan vise gyldig sykemelding.