Har du en periodebillett i Entur-app, i Innlandstrafikk-app eller på Innlandskortet som du ønsker å refundere? Send en henvendelse på post@innlandstrafikk.no. Husk å oppgi telefonnummer som appen er registrert på, reisekortnummer, eller referansenummer på bestillingen. Du betaler 100 kroner i gebyr per billettrefusjon.
Hva refunderes?
- 7-dagersbillett: Du får refusjon for antall resterende døgn
- 30-dagersbillett: Du får refusjon for antall resterende døgn
- 365-dagersbillett: Du får refusjon for antall dager du har igjen av de dagene du har betalt for
- Reisepenger: Du får refundert det som er på kortet i inntil tre år etter at beløpet er satt inn
Refunderes ikke
- Enkeltbillett: Refunderes ikke
- 24-timersbillett: Refunderes ikke
Når kan du få refundert billetten din?
- Du skal ikke reise med oss lenger. Hvis du for eksempel flytter, blir sykemeldt, endrer reisemønster eller har annen grunn til å søke om refusjon.
- Du har ubrukte eller ikke-aktiverte billetter. Disse refunderes i inntil ett år fra kjøpsdatoen. Etter dette er billettene ugyldige, og kan verken refunderes eller aktiveres.
- Reisepenger. Refunderes i inntil tre år etter at de er fylt på reisekortet.
Refusjonsbeløpet regnes fra den dagen vi mottar forespørselen om refusjon fra deg. Billetten blir ugyldig/kansellert.
Vi refunderer ikke selve Innlandskortet dersom det er billetter på dette du ønsker refundert, kun billettene.
Husk at du må betale 100 kroner i håndteringsgebyr. Dersom innestående beløp minus håndteringsgebyret er negativt vil du ikke kunne få refusjon.
Vi tar ikke håndteringsgebyr på 100 kroner for refusjonsgrunn sykdom der det forevises gyldig sykemelding.