Nettbutikk - Innlandstrafikk

Nettbutikk

Her fyller du på Innlandskortet ditt

Lag en brukerprofil

  • For å benytte nettbutikken må du først lage deg en brukerprofil. Klikk på Opprett brukerkonto.

Du må ha reisekort fra før

  • Nettbutikken kan ikke benyttes til førstegangskjøp av reisekortet (Innlandskortet). Du må ha et fysisk kort med kortnummer.

Fyll opp i god tid før du skal reise

  • Det kan ta noe tid fra du fyller på reisekortet ditt i nettbutikken til det er oppdatert i billettmaskinen i bussene. Fyll derfor opp i god tid før du skal på bussen.
  • Vi anbefaler deg å fylle på hos et av våre salgskontor eller på bussen dersom det er mindre enn 4 timer til du skal ta bussen.
  • Ny periodebillett kan du kjøpe i god tid før den perioden du er inne i går ut. Den nye perioden begynner ikke å løpe før du tar billetten i bruk på bussen.

Fyll på reisekortet

Disse billettene er tilgjengelige i nettbutikken:

  • Reisepenger
    Du kan fylle på reisepenger i reisekortet med beløp mellom 200 og 1000 kroner.
  • 30-dager Barn & Ungdomsbillett
  • 30-dagersbillett (fast reisestrekning)
  • 7-dagersbillett (fast reisestrekning)
  • 24-timersbillett (fast reisestrekning)

Får du ikke registrert reisekortet ditt?

Hvis du ikke får registrert reisekortet ditt, så ta kontakt med kundeservice på telefon 02040.

Betaling

Du kan betale med betalingskort eller Vipps.

Ved handel blir betalingen behandlet av PayEx, som tilbyr en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard. All kortinformasjon blir oppbevart i tråd med kortselskapenes regelverk. Det vil ikke bli lagret opplysninger om betalingskortet i nettbutikken.

Angrerett

For periodebilletter har du angrerett i 14 dager fra levering, det vil si når periodebilletten er lagt i reisekortet. Angreretten faller bort når periodebilletten er tatt i bruk. Hvis det ikke er andre gyldige periodebilletter i reisekortet vil dette skje samtidig med at periodebilletten legges i kortet.

Ved påfylling av reisepenger i reisekortet har du ikke angrerett.

Hvis du vil bruke angreretten din, må du melde ifra om dette til Innlandsstrafikk innen fristen. For å refundere kjøp må du møte opp ved ett av Innlandstrafikks salgskontor og ha med deg reisekortet og kvittering av kjøpet fra nettbutikken.

Finn ditt nærmeste salgskontor

Reklamasjon

Dersom du oppdager feil eller mangler, må du gi skriftlig melding (i e-post eller brev) om dette innen rimelig tid. Du får informasjon om hva du skal gjøre videre.

Reglene for reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).

Forbehold

  • Vi tar forbehold om eventuelle endringer på priser og billetter.
  • Det kan forekomme at enkelte billettmaskiner ikke er oppdatert med din siste ordre.
  • Forhold som Innlandstrafikk ikke kan påvirke, eksempelvis tredjeparts feil ved overføring av data eller transaksjoner, kan påvirke leveransen av ordren.

Ved kjente feilsituasjoner informerer vi om det på vår nettside www.innlandstrafikk.no.

Kontaktinformasjon

Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!

Til toppen